חייגו: 09-7464591

איתי מצא – בית ספר למתא"ם איתי מצא – בית ספר למתא"ם
  • מתא”ם 2022
    • כיתות פנויות – מתא”ם 2022
    • מערכת שעות לדוגמה
  • אודות
    • אודות בית הספר
    • אודות איתי מצא
    • סטודנטים מספרים
  • המתא”ם
    • מבחן המתא”ם
    • מבנה המבחן
    • ציון מתאם ומשמעותו
    • בחינה בתנאים מותאמים
    • כיצד נרשמים
    • יום הבחינה
  • הקורס שלנו
    • מערכת שעות לדוגמה
    • הכנה למתא”ם באיתי מצא
    • שיטת לימוד קורס מתא״ם
    • מבנה קורס המתא״ם
    • להפוך את המסובך לפשוט
    • להתכונן לקורס
  • הרשמה
    • מידע להרשמה
    • הרשמה לקורס ההכנה
    • הסכם לימודים לקורס ההכנה
  • צרו קשר
  • כניסת תלמידים
  • מתא”ם 2022
    • כיתות פנויות – מתא”ם 2022
    • מערכת שעות לדוגמה
  • אודות
    • אודות איתי מצא
    • סטודנטים ממליצים
  • מבחן המתא”ם
    • מבנה המבחן
    • ציון מתאם ומשמעותו
    • בחינה בתנאים מותאמים
    • כיצד נרשמים
    • יום הבחינה
  • הקורס שלנו
    • מערכת שעות לדוגמה
    • שיטת לימוד קורס מתא״ם
    • מבנה קורס מתא״ם
    • להפוך את המסובך לפשוט
    • להתכונן לקורס
  • הרשמה
    • יצירת קשר להרשמה
    • הסכם לימודים לקורס ההכנה
  • צרו קשר
  • כניסת תלמידים
איתי מצא – בית ספר למתא"ם
  • מתא”ם 2022
    • כיתות פנויות – מתא”ם 2022
    • מערכת שעות לדוגמה
  • אודות
    • אודות בית הספר
    • אודות איתי מצא
    • סטודנטים מספרים
  • המתא”ם
    • מבחן המתא”ם
    • מבנה המבחן
    • ציון מתאם ומשמעותו
    • בחינה בתנאים מותאמים
    • כיצד נרשמים
    • יום הבחינה
  • הקורס שלנו
    • מערכת שעות לדוגמה
    • הכנה למתא”ם באיתי מצא
    • שיטת לימוד קורס מתא״ם
    • מבנה קורס המתא״ם
    • להפוך את המסובך לפשוט
    • להתכונן לקורס
  • הרשמה
    • מידע להרשמה
    • הרשמה לקורס ההכנה
    • הסכם לימודים לקורס ההכנה
  • צרו קשר
  • כניסת תלמידים
  • מתא”ם 2022
    • כיתות פנויות – מתא”ם 2022
    • מערכת שעות לדוגמה
  • אודות
    • אודות איתי מצא
    • סטודנטים ממליצים
  • מבחן המתא”ם
    • מבנה המבחן
    • ציון מתאם ומשמעותו
    • בחינה בתנאים מותאמים
    • כיצד נרשמים
    • יום הבחינה
  • הקורס שלנו
    • מערכת שעות לדוגמה
    • שיטת לימוד קורס מתא״ם
    • מבנה קורס מתא״ם
    • להפוך את המסובך לפשוט
    • להתכונן לקורס
  • הרשמה
    • יצירת קשר להרשמה
    • הסכם לימודים לקורס ההכנה
  • צרו קשר
  • כניסת תלמידים
ראשי » מבחן » שאלון ידע כללי – חברתית

שאלון ידע כללי – חברתית

שאלון ידע כללי – חברתית

זמן מוגבל: 0

תקציר המבחן

0 מתוך 14 שאלות הושלמו

שאלות:

מידע

כבר השלמת את המבחן בעבר. לכן אינך יכול להתחיל אותו שוב.

המבחן נטען…

עליך להתחבר או להירשם כדי להתחיל את המבחן.

אתה חייב להשלים קודם את הבאים:

תוצאות

מבחןהושלם. התוצאות נרשמות.

תוצאות

0 מתוך 14 שאלות נענו נכון

הזמן שלך:

זמן חלף

השגת 0 מתוך 0 נקודה(ות), (0)

נקודה(ות) שקיבלת: 0 מתוך 0, (0)
0 שאלות פתוחות בהמתנה (נקודה(ות) אפשרית(יות): 0)

ציון ממוצע
 
 
הניקוד שלך
 
 

קטגוריות

  1. כללי 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  1. הנוכחי
  2. סקור / דלג
  3. נענו
  4. נכון
  5. לא נכון
  1. שאלה 1 מתוך 14
    1. שאלה

    רותי תקנה חלב עיזים רק אם ישכנעו אותה על-ידי חמישה טיעונים לפחות, ודני יקנה מי פרחים רק אם ישכנעו אותו באמצעות טיעון ארוך יותר משלושה משפטים. ניתן לומר כי –

    נכון
    לא נכון
  2. שאלה 2 מתוך 14
    2. שאלה

    מתי נחליט כי התנהגות מסוימת משקפת תכונה אישיותית, לפי תיאוריית ההיסק התואם (Correspondent Inference Theory) של ג’ונס ודיוויס (Jones & Davis)?

    נכון
    לא נכון
  3. שאלה 3 מתוך 14
    3. שאלה

    עדי רצה לקנות מכונית חדשה, והתלבט בין שתי אופציות: פררי וסוסיתא. שתי המכוניות הן לבנות ולשתיהן אותו נפח מנוע וניצולת דלק, אך הסוסיתא זולה יותר מהפררי. במידה ועדי יבחר בסוסיתא, על פי איזו תיאוריה ניתן יהיה לומר כי לעדי אין מספיק כסף?

    נכון
    לא נכון
  4. שאלה 4 מתוך 14
    4. שאלה

    כשניצה חזרה מהקניות במכולת היא מעדה ונפלה, וכל המצרכים שקנתה התפזרו על המדרכה. דיצה שעברה באותה השעה ברחוב חשבה לעצמה שניצה דומה לה כמו שתי טיפות מים, ומיהרה לעזור לה באיסוף המצרכים. איזה מודל או השערה מבין הבאים מתאים ביותר לתיאור המניע של דיצה להגיש עזרה לניצה?

    נכון
    לא נכון
  5. שאלה 5 מתוך 14
    5. שאלה

    מה ההבדל בין תוקפנות עוינת (Hostile Aggression) לתוקפנות אינסטרומטלית (Instrumental Aggression)?

    נכון
    לא נכון
  6. שאלה 6 מתוך 14
    6. שאלה

    בשל האירועים האחרונים בגדר הגבול הצפוני, שוקל הקבינט הבטחוני תגובה חריפה, העלולה לסכן מאוד את בטחון המדינה. החלטה בקונצנזוס של הקבינט כולו לעומת שקלול כל ההחלטות האינדיבידואליות של כל אחד השרים בנפרד תטה ככל הנראה להיות –

    נכון
    לא נכון
  7. שאלה 7 מתוך 14
    7. שאלה

    תיאוריית הדיסוננס הקוגניטיבי מנבאת כי ככל שאדם בחר להשקיע מאמץ ________ בפעולה כלשהיא, כך הוא יחוש ________ אם התוצאה מאכזבת, וכדי להפחית את תחושתו יראה את פעולתו באור _________.

    נכון
    לא נכון
  8. שאלה 8 מתוך 14
    8. שאלה

    ביום הראשון שלה ב”גן שולה”, רוני הצטרפה לקבוצת ילדים שיצאה לשחק בחצר. הילדים ערכו הצבעה אם לשחק בתופסת או במחבואים. רוני לא אוהבת לשחק תופסת, אבל ניתן לצפות שהיא תצביע בעדו אם הקבוצה תהיה ________ וההחלטה תתקבל ________.

    נכון
    לא נכון
  9. שאלה 9 מתוך 14
    9. שאלה

    סט נורמות המגדיר איך צריכים לנהוג במצב חברתי נתון יכיל קרוב לוודאי-

    נכון
    לא נכון
  10. שאלה 10 מתוך 14
    10. שאלה

    לאיזה מהמושגים הבאים מיוחס שינוי עמדה עקב איום נתפס לחירות הפרט?

    נכון
    לא נכון
  11. שאלה 11 מתוך 14
    11. שאלה

    איזה תיאור מבין הבאים מוסבר באופן הטוב ביותר על-ידי תיאוריית ג’יימס-לאנג (James-Lange)?

    נכון
    לא נכון
  12. שאלה 12 מתוך 14
    12. שאלה

    חברך מנסה לסדר לך פגישה עיוורת עם נערה חביבה. אתה מעריך את כוונתו הטובה, אך לוקח בחשבון שכל הנערות חביבות בעיניו. יותר מכך, רק הוא אומר שנערה זו היא חביבה. מאחר שאתה מכיר את התיאוריה של קלי (Kelley), סביר שתסרב לצאת איתה עקב –

    נכון
    לא נכון
  13. שאלה 13 מתוך 14
    13. שאלה

    יואב שילם עבור כרטיס הגרלה המודפס באופן אוטומטי על-ידי מחשב. כשהתבונן בכרטיס התברר לו שהמספרים שנבחרו על-ידי המחשב היו: 1,2,3,4,5,6 והמספר הנוסף היה 7. יואב כעס מאוד על המוכר שנתן לו את הכרטיס, וטען שסיכויי הזכייה שלו נמוכים יותר. טענתו מתבססת על-

    נכון
    לא נכון
  14. שאלה 14 מתוך 14
    14. שאלה

    אמנון לא מאמין בגלגול נשמות, ואינו מחבב את תמר. איזו אפשרות מבין הבאות תיצור איזון לפי היידר (Heider)?

    נכון
    לא נכון
מספרים עלינו

גל

השתתפתי בקורס של איתי מצא לאחר המלצות רבות מחברים טובים. בקורס היה אווירה טובה ומחזקת, המורה הייתה מצוינת ומקצועית עם יחס אישי לכל סטודנט. הייתי מאוד מרוצה מהציון הסופי, ואם הייתי צריכה לעשות את המבחן שוב, אין לי ספק שהייתי הולכת ישר אליהם. תודה על הכל!

איתי מצא
בית ספר למתא"ם

טלפון: 09-7464591
פקס: 09-8987522
דוא״ל: info@imitam.co.il

  • אודות
  • הקורס שלנו
  • צרו קשר
  • כניסת תלמידים
פיתוח: Wise Digital | עיצוב אתרים: משק 8
© כל הזכויות שמורות לאיתי מצא
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס